Klacht: Niet bezorgen of te laat bezorgen van folders

Geertruidenberg op 06 juli 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Folders worden niet bezorgd of vaak heel laat bezorgd.

Folders worden ook weggegooid in vuilnisbak.

Wanneer moeten de folders nu precies in de bus liggen?

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 juli 2020 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag t/m dinsdag verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Wij horen graag wanneer je het folderpakket ontvangt.

Tip

Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Geertruidenberg