Klacht: niet bezorgen krant

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht geen idee is niet van toepassing

1 jaar geleden - De krant wordt al weer twee dagen prima bezorgd mijn dank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 07:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verstegen,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u een aantal keer de krant niet heeft gehad op uw adres.

Wij hebben de klachten doorgegeven aan de bezorgdienst zodat u de kranten de laatste dagen ook nog naar behoren mag ontvangen. Wij zijn echter blij dat de krant uiteindelijk toch bezorgd is.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door geen idee is niet van toepassing