Klacht: niet bezorgen

op 14 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

op 4/9 bestelde ik een dekbed 200×200 en een dekbedhoes. de hoes is op 7/9 geleverd bij de DHL parcelshop. dekbed verzending werd geweigerd door de parcelshop en gisteren kwam ik er achter na een mail van DHL dat het pakket te groot was. inmiddels had ik al diverse mails gestuurd naar Lidl en hun antwoord was iedere keer een nieuwe verzendbevestiging aanmaken, terwijl er al 2x hetzelfde pakket retour was gekomen. ook vandaag kreeg ik een nieuwe verzendbevestiging en toen ik dar op reageerde kreeg ik de boodschap dat zij niet begrepen wat er aan de hand is. wat een oenen. ik heb hen de mail van DHL gestuurd waarin staat dat het pakket geweigerd wordt door de grootte. gsteren heb ik 2x een medewerker van de webshop gesproken en er is overeengekomen dat ik mijn geld terug krijg. de dekbedhoes bleek ook nog beschadigd te zijn, jammer genoeg had ik de verpakking al weggedaan.

excuus voor alle ergernis en mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 september 2017 om 16:08 geantwoord

Wij hebben je klacht op 14-09-2017 telefonisch besproken. Hierin is de volgende oplossing geboden:

Het tweede pakket wat is verstuurd zal ook retour komen. Wanneer dit pakket retour is zal het bedrag automatisch worden teruggestort op je creditcard. Voor ongemak sturen wij je een tegoedbon toe van €10,00 via de post.

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.
Met vriendelijke groeten,

Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door kokkenees