Klacht: Niet bezorgde gids week 24/25

op 19 juni 2017 over NCRV in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter voor wie ik gids betaal heeft deze niet ontvangen.
H.J.Jellema
Laan Corpus den Hoorn 110-208
9728JR Groningen

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCRV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCRV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCRV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCRV

Heeft op 19 juni 2017 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jellema,

Vervelend dat u geen NCRV-gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden NCRV-gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Graag laten we u weten dat we tijdens de zomermaanden een dubbele editie van NCRV-gids versturen. Dit betekent dat edities 24/25, 26/27, 28/29, 30/31, 32/33 en 34/35 dubbele gidsen zijn en dus programmering bevatten voor 2 weken.

Op dinsdag voor 18.00 uur hoort u de dubbele editie in huis te hebben. Mocht dit niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na dinsdag 18.00 uur kosteloos door via de Abonneeservice of telefonisch via 0900-9009035 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Met vriendelijke groet,
Reina Roor Klant Contact Centrum NCRV Gids

Alle klachten die gemeld zijn door Alie1955