Klacht: Niet bezorgde boodschappen.

B. Loggen op 17 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Online boodschappen besteld. Ik woon in een flat. Niet of verkeerd aangebeld. Ik miste net mijn telefoon, snel terug gebeld. Bezorger heeft mijn bestelling geannuleerd, was niet mee te praten. Moest letterlijk nog om de hoek zijn geweest. Half uur in de wacht met de klantenservice, boodschappen worden nageleverd. Zes uur gewacht waardoor ik niet weg kon. Nog geen boodschappen en niet meer telefonisch bereikbaar. Via de chat weer contact gezocht een uur mee bezig geweest, mededeling boodschappen komen niet meer. Vandaag 40 minuten weer in de wacht bij de klantenservice. Dit bedrijf kan niet in oplossingen denken. Punt 1 ik heb nog steeds geen boodschappen en nu mag ik als schrale troost 25 euro betalen ipv 50. Het heeft mij veel kostbare tijd gekost. Waar de Albert Heijn niet bij stil staat is dat ik hier een groot deel van mijn salaris uitgeef en waarderen ze mij niet als klant. Gelukkig zijn er nog andere supermarkten.

Geen kosten betalen voor een fout die AH heeft gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B. Loggen