Klacht: Niet bezorgd

Lian1970 op 12 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28 dec een broek besteld maar deze is in het proces van dhl blijven staan, de bezorging zou 2 dagen later zijn. Ik heb helaas nooit deze broek ontvangen. De klantenservice die ik probeer te bereiken staat al enkele dagen en nachten .. en dat laatste is wel heel vreemd op een wachttijd van 30 min… 24/7 drukte op je klantenservice. Dan is er iets goed mis … toch?

Gewenste Oplossing:

Ga eens kijken hoe andere online warenhuizen dat oplossen met klantenservice.. dan kunt u mij mss ook te woord staan en mij geruststellen dat de broek niet meer word geleverd en het bedrag word gecrediteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat dit op meerdere fronten niet goed is verlopen. Onze excuses! Ik zie dat u vandaag gelukkig wel contact heeft kunnen krijgen en mijn collega heeft uw factuur inmiddels gepauzeerd en er onderzoek is uitgezet naar uw niet ontvangen pakket. Wanneer dit is afgerond ontvangt u van ons nog bevestiging per mail. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lian1970