Klacht: Niet bezorgd

Mevrouw P.-6 op 14 oktober 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Vandaag 14 oktober, is krant weer eens niet bezorgd. Een paar weken geleden ook al. Het is niet de eerste keer, dat dit gebeurd is. Ik moet andere mensen lastig vallen om deze klacht steeds te melden, daar ik 85 jaar ben en telefonisch kom ik er niet doorheen om te melden. Zeker in deze tijd is de krant voor mij een zeer belangrijke info en dagbesteding en ik moet andere mensen lasitg vallen om mij een krant te bezorgen.

Vorig jaar is er al regelmatig contact geweest mbt slechte/slordige bezorging. Het ergste is, dat de Limburger de verantwoordelijk afschuift op het verspreidbureau. Ik betaal de limburgder en niet zo een beetje voor de krant, maar ik heb geen keus voor een regionale krant. Dus limburger, zorg gewoon dat de krant elke dag op een fatsoenlijke manier in de bus bezorgd wordt. Voor tel. contact: bellen met John Wouters. tel. 06-23125621

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

2 jaren geleden - Goedemiddag, Wij vinden het uitermate vervelend dat de krant vandaag niet is bezorgd bij mevrouw Mertens. Uiteraard zullen wij dit melden bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Helaas is het niet mogelijk een krant na te bezorgen, deze service is in 2013 komen te vervallen. Wel wordt het abonnementsgeld voor de krant van vandaag gecrediteerd. De klacht kan ook altijd via de klantenservice telefonisch worden gemeld op nummer 088-7780888. Bij het keuzemenu kan dan gekozen worden voor de optie om een medewerker te spreken. Onze welgemeende excuses voor het ongemak voor zowel mevrouw Mertens alsook voor U Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Postbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nl De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 14 oktober 2020 om 16:37 geantwoord

Goedemiddag,

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice