Klacht: niet bezorgd

op 13 maart 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van De Limburger

6 maanden geleden - Geachte, We hebben het doorgegeven aan onze bezorgdienst dat u de Limburger niet heeft ontvangen. U gaat die dag gecrediteerd krijgen. Graag voortaan uw klachten melden aan onze klantenservice dat kan via mail : [email protected] via internet : https:www.limburger.nlservice of via telefoon: 088 – 77 80 888 Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 12.00 uur. Hopelijk bent U zo voldoende geinformeerd, Met vriendelijke groet, Backoffice - Klantenservice De Limburger

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 13 maart 2020 om 16:02 geantwoord

Geachte,
Hopelijk bent U zo voldoende geinformeerd,
Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door brouwersmat