Klacht: niet bezorgd

op 05 september 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 06 september 2018 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,
Bedankt voor uw bericht.
We gaan de bezorger goed inlichten.
Onze excuses voor het ongemak!
Vriendelijke groet,
Klantenservice De Limburger- - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door k t vd zee