Klacht: niet bezorgd

frans j Vanderlinden op 07 december 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Waarom de overbuurman wel een krant van jullie ontvangen en wij niet?????

Alsnog bezorgen.voorheen werd het nog nagebracht, maar sinds jullie weg zijn uit Venlo kunnen jullie ddit schijnbaar niet .
En die telefoon hebben wij niks aan want je kunt geen antwwoord geven waarom????
mvgr.
Frans J.Vanderlinden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 08 december 2021 om 10:33 geantwoord

Beste meneer vanderlinden,

Bedankt voor uw klacht via klacht.nl :

Ten eerste onze excuses voor het ongemak, uw klacht was al geregistreerd, en deze word met u verrekend bij de eerst volgende factuur.
Uw bezorger is hierop direct geattendeerd, en we gaan u ook meenemen in de bezorgcontrole.
Een medewerker van onze klantenservice, gaat zich telefonisch met u in contact stellen.
Voor uw overige vragen kunt u zich het beste met hun in contact stellen via 088-7780888. Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 12.00 uur. Of via email: [email protected]

Zij kunnen u op al uw vragen antwoord geven.

Hopende u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben.

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

frans j Vanderlinden

Heeft op 08 december 2021 om 18:08 geantwoord

Niet helemaal tevreden.

Reactie van de melder van de klacht frans j Vanderlinden

1 maand geleden - Baat niet

Alle klachten die gemeld zijn door frans j Vanderlinden