Klacht: niet bezorgd

frans j Vanderlinden op 07 december 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom de overbuurman wel een krant van jullie ontvangen en wij niet?????

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorgen.voorheen werd het nog nagebracht, maar sinds jullie weg zijn uit Venlo kunnen jullie ddit schijnbaar niet .
En die telefoon hebben wij niks aan want je kunt geen antwwoord geven waarom????
mvgr.
Frans J.Vanderlinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 08 december 2021 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer vanderlinden,

Bedankt voor uw klacht via klacht.nl :

Ten eerste onze excuses voor het ongemak, uw klacht was al geregistreerd, en deze word met u verrekend bij de eerst volgende factuur.
Uw bezorger is hierop direct geattendeerd, en we gaan u ook meenemen in de bezorgcontrole.
Een medewerker van onze klantenservice, gaat zich telefonisch met u in contact stellen.
Voor uw overige vragen kunt u zich het beste met hun in contact stellen via 088-7780888. Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 12.00 uur. Of via email: [email protected]

Zij kunnen u op al uw vragen antwoord geven.

Hopende u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

frans j Vanderlinden

Heeft op 08 december 2021 om 18:08 geantwoord

Niet helemaal tevreden.

Reactie van de melder van de klacht frans j Vanderlinden

1 maand geleden - Baat niet

Alle klachten die gemeld zijn door frans j Vanderlinden