Klacht: Niet bezorgd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag vanaf 8 uur vanmorgen zitten wachten op bezorging. Om 20:08 staat in de T&T opeens terugscan. Een reden staat niet vermeld. Wordt er op een andere dag bezorgd en kan ik dan weer 10 uur voor niets wachten? Krijg ik vooraf te horen of ik weer een snipperdag moet nemen?

Gewenste Oplossing:

Bestel op de dag die T&T aangeeft en probeer eens aan te geven op welk dagdeel de bezorging plaatsvind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Robbedoes is ontevreden