Klacht: Niet bezorgd

op 17 maart 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Zondag beginnen de eerste winkels al met hun nieuwe aanbiedingen.
En ik mag Woensdag pas klagen dat er niet bezorgd is.
Wel een beetje raar hè.
Soms krijgen we op Donderdag al de nieuwe folders.

Vr. Gr. Fam. H de Jong

Voor Zaterdag folder bezorging

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 maart 2017 om 15:53 geantwoord

Geachte mevrouw de Jong,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij gaan de bezorger hier op aanspreken en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Heeft op 17 juli 2017 om 16:11 geantwoord

Dit al zoveel weken fout !

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.hdejong