Klacht: Niet bezorgd

op 29 november 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand hadden wij een soundbar besteld, deze zou tussen 18:00 en 21:00 uur bezorg worden. Echter was dit niet het geval, want volgens de bezorger was er niemand thuis, wat erg frappant is, mijn vriend was namelijk gewoon thuis. Vandaag 29/11 zou er weer wat bezorgd worden, tussen 14:00 en 18:00 nu inmiddels 21:00 uur en nog steeds niks in huis. Mijn geduld raakt langzamerhand op. Ik naar wehkamp gebeld, maar die kan mij niet meer vertellen dan dat DHL vertraging opgelopen heeft, en mijn pakket alsnog bezorgd wordt. Mocht dit echter niet het geval zijn, dan kunnen wij dit vanavond op de app zien. Echt service vind ik dit niet.

Gewenste Oplossing:

Als de pakketjes gewoon een keer op tijd volgens afspraak bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 29 november 2016 om 22:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Wat vervelend dat het pakket niet op tijd is geleverd. Mijn excuses voor het ongemak. Het is bij ons bekend dat de bezorgdienst wat vertraagd is geraakt vanavond. Ik zie nu bij de bezorginformatie staat dat het wel geleverd is. Klopt dit?

Ik hoor het graag van je.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Heeft op 30 november 2016 om 09:18 geantwoord

Fijn dat het alsnog bezorgd is. (Half 10). Maar 'wat' vertraagd ... 3,5 uur!!!

Een tip: ligt mensen in als dienst vertraging heeft, daar is die mooie app voor. Het

Alle klachten die gemeld zijn door Romario Jansen