Klacht: Niet bezorgd

op 30 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Libelle afgelopen week op donderdag 28 juli 2016 niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Bij nabezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Poot,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u nummer 33 van uw Libelle-abonnement, niet heeft ontvangen. Wij gaan ervoor zorgen dat u het nummer alsnog thuis krijgt. Binnen 4 of 5 werkdagen kan u deze op de mat verwachten. Wij wensen u alvast heel veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Niet mogelijk