Klacht: Niet bezorgd

op 24 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bos,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is om de krant vaker niet bezorgd te krijgen. Dat is immers niet waar u voor betaalt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij zullen wederom contact opnemen met de bezorgdienst hierover. U kunt ervan uitgaan dat zij er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Wij vonden het fijn om u zojuist even telefonisch te hebben gesproken.

Mocht u nog vragen vagen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Cocaniga