Klacht: Niet bezorgd

op 11 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had web bestelling gedaan bij coolblue.nl. Ik had hierbij aangegeven dat het pakket dezelfde avond nog bezorgd zou worden. Hier moest ik ook bijna 10 euro extra voor betalen. Nu is de avond zo goed als om maar mijn pakketje is nergens te bekennen….
Lang leve de goede service.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als mij pakketje morgen zo snel mogelijk geleverd wordt! zo niet zou ik graag mij geld ( 808 euro) terug gestort hebben op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 25 juli 2016 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dhr. Hermsen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Uit uw gegevens is gebleken dat de eerste afspraak online geannuleerd is geworden. Degene die dit kan doen is: of u, de klant, of door de leverancier. Daarop is er een nieuwe afspraak ingepland voor de volgende dag. Gelukkig zie ik dat deze succesvol afgeleverd is op 12-7-2016.

Ik wens u dan ook veel plezier met uw bestelling!

Met vriendelijke groeten,

Kira WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben12344