Klacht: niet bezorgd

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verstraaten,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het vervelend is om de krant te moeten missen en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgegeven aan de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer feilloos is.

Ter compensatie verlengen wij uw huidige periode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u weer problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven zodat wij de klacht sneller in behandeling kunnen nemen en de bezorgproblemen voor de volgende dag opgelost worden.

Het doorgeven van een bezorgklacht kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter.verstraaten