Klacht: Niet bezord

op 25 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de krant Zou in de periods tussen 21 mei en 30 juni worden bezorgd hij onze soon in Bloemendaal
De krant is 1 Keer bezorgd in al die tijd.
Wij Zijn met vakantie en hebben een digital abonnement met de krant op vrijdag en zaterdag
Hoe denkt u dat op the lossen ?

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek u de ze 4 weken de krant alsnog Daar te bezorgen als service !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 juni 2016 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw De Rooij,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de krant slechts één keer bezorgd is op het adres van uw zoon.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Helaas is in deze periode geen bezorgklacht aan ons doorgegeven, waardoor wij niet op de hoogte waren van de bezorgproblemen en hebben wij geen actie kunnen ondernemen.

De krant kunnen wij niet meer bij uw zoon bezorgen. De reden hiervan is omdat ter compensatie van niet bezorgde kranten, de betaalperiode verlengd wordt met het aantal dagen dat er niet is bezorgd. In uw geval wordt uw volgende betaalperiode verlengd met 4 weken.

Wij hopen dat u van een leuke vakantie heeft kunnen genieten.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 4flolovage