Klacht: niet bezogd

op 01 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2016 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jansen,

Vriendelijk bedankt voor uw melding. Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan het distributiecentrum. Hier wordt er gekeken naar de oorzaak en wij gaan er vanuit dat u morgen De Telegraaf zoals hoort in uw brievenbus ontvangt. Graag horen wij het van u als dit niet het geval is. De gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement.
Fijn weekend! Groet, Monique

Alle klachten die gemeld zijn door ja jansen
x