Klacht: Niet betalen voor geretourneerd kledingstuk.

op 23 augustus 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Zalando begin dit jaar een jas besteld van Tommy Hilfiger. Deze bleek niet de juiste maat dus retour gestuurd met bewijs. Zalando beweert nu dat ze een lege doos hebben ontvangen en dus ik de jas moet betalen.
Ik denk er echt over na om klacht neer te leggen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

Ik ga niet betalen voor goederen die ik niet heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anvdborne