Klacht: Niet bestelde studie

op 20 juli 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 26 juni contact gehad met de Loi over de hbo studie management economie en recht. Uiteindelijk niet gekozen om deze studie te volgen omdat ik niet de juiste vooropleiding heb.

Echter die zelfde middag nog een mail gekregen dat ik was ingeschreven voor de hbo opleiding. Direct contact met Loi opgenomen en besproken dat het NIET de bedoeling was om ingeschreven te worden voor een opleiding. Echter bleef de Loi pushen dat ik altijd eerst het boeken pakket kon afwachten en dan alsnog beslissen. Dit wou ik absoluut niet. En heb gevraagd de opleiding te annuleren, dit zou hij voor mij in orde maken.

Ondanks het annuleren toch op 15 juli het boeken pakket ontvangen. Maandag 17 juli direct contact opgenomen met de Loi, maar telefonisch kunnen ze mij niet helpen dus moest maar een mail sturen.

Ze zouden uiterlijk vandaag 20 juli met een oplossing komen. Maar helaas nog geen mail mogen ontvangen, ook telefonisch konden ze mij niet verder helpen.

Als ik alsnog word afgemeld voor de studie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Angelo, Ik vind het spijtig om te lezen dat er tijdens jouw studieadviesgesprek een miscommunicatie is geweest tussen jou en de studie adviseur. Heb je het lesmateriaal dat jou is toegezonden nog in jouw bezit? Vanwege de zomerperiode is het op onze afdeling iets drukker dan normaal, waardoor het inderdaad kan voorkomen dat wij iets later reageren op een e-mail. Om miscommunicaties te voorkomen, lijkt het mij het beste als onze correspondentie over deze kwestie zal verlopen via één kanaal. Ik zal jouw e-mail daarom uit onze inbox halen. Met vriendelijke groet, Lianne LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Angelo haefkens

2 maanden geleden - Beste bedankt voor uw reactie, Het lesmateriaal heb ik al retour gezonden! Graag hoor ik snel van jullie. Groeten Angelo haefkens

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Hoi Angelo, Wanneer heb je dit pakket naar ons toegezonden? Heb je hier ook een bewijsstuk/verzendbewijs van? Met vriendelijke groet, Lianne LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Angelo haefkens

2 maanden geleden - Heb het gisteren 20 juli verzonden. En bewijs heb ik

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Angelo, Zou je ons het track en trace nummer van de zending willen geven en kun je hierbij aangeven naar welk adres je de zending hebt gestuurd. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:53 geantwoord

Beste Angelo, ik heb begrepen van mijn collega's dat je inmiddels de situatie al hebt opgelost met onze Klantenservice en dat je opleiding is geannuleerd. Ik zal dit bericht derhalve sluiten. Ik wens je nog veel succes en verneem het graag indien ik nog iets voor je kan betekenen!
Thirza
namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Angelo haefkens