Klacht: Niet bereikbaar zijn voor klant

op 30 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Al een tijd geleden boekten wij tickets Amsterdam-Bangkok met Emirates via vliegwinkel.nl. Nu met Covid-19 heeft Emirates de mogelijkheid om je ticket te bewaren voor de toekomst. Graag willen we van deze mogelijkheid gebruik maken. We hebben al een paar keer met Emirates contact gehad, maar zij verwijzen ons terug naar Vliegwinkel omdat we daar onze tickets geboekt hebben. En daar schuilt nu net het probleem…..vliegwinkel is alleen maar via de mail bereikbaar en reageert helemaal nergens op. Wij willen het geregeld hebben en ook binnen een redelijke termijn. Ik heb er alle begrip voor dat ze druk zijn, maar niet reageren op je klanten, alleen maar via de mail beschikbaar zijn en aangeven dat er gereageerd wordt in elk geval 72 uur (!) voor vertrek vond ik ronduit schandalig. De huidige Covid-19 situatie kan geen excuus zijn om zo met je klanten om te gaan. Ik ben erg teleurgesteld in de service van vliegwinkel.nl.

Wij zijn tevreden als nu binnen een korte tijd geregeld is dat wij onze tickets kunnen behouden voor de toekomst. Zo ingewikkeld is dat niet. Zij moeten het regelen bij Emirates en ik vind dat ze dag nu ook maar eens moeten gaan regelen. Om te moeten wachten tot 72 uur voor vertrek vind ik onacceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan Groenendijk