Klacht: Niet bereikbaar – onterechte facturen

op 11 september 2018 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Vorig jaar heb ik een beëindigingsformulier formulier opgestuurd. Na telefonisch contact is mij medegedeeld dat het in het systeem is verwerkt en dat het in orde is. Sindsdien heb ik echter 3 x onterecht een factuur ontvangen. 2 x een bedrag van 3 tot 5 euro. Dat bleek een systeemfout te zijn. Onlangs heb ik een factuur ontvangen voor de diensten van 2018 tm dec 2019.

Ik probeer ze nu al een paar dagen te bereiken om te bespreken waarom ik een factuur krijg voor 2018 tm 2019 als mij opzegging al verwerkt is… Er staan echter veel in de wachtrij en na een half uur wachten wordt de verbinding verbroken waardoor je weer aan het einde van de wachtrij staat.

Een definitieve bevestiging van het opheffen van mijn accountdomein. Geen facturen meer voor diensten die niet van toepassing zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiraj