Klacht: niet bereikbaar en reageren niet

op 08 mei 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Op 1 mei 2019 hebben wij wegens verhuizing de energie opgezegd per 1 juni 2019. De opzegging is gedaan per mail naar NLE stuurt, ondanks leesbevestiging, geen enkele reactie of bevestiging. Ons bedrijf is op 1 juni 2019 niet meer gevestigd op het huidige huuradres en energieleverancies zijn niet meer mogelijk. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar op het telefoonnummer 088-203.0555, Je blijft gewoon in de wacht hangen tot wel 45 minuten. Er is geen doorkomen aan. Op de website zij geen chat mogelijkheden en ook geen opzegmogelijkheden.

Gaarne ontvang ik een bevestiging van de opzegging van ons contract per 1-6-2019 omdat ons bedrijf gaan verhuizen en niet meer gevestigd zal zijn op deze locatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van NLE

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Ik heb uw vragen al beantwoord per e-mail. Hopelijk is alles duidelijk zo.Een fijne dag verder. Met vriendelijke groeten, NLE webcare

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 22 juli 2019 om 15:22 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces op 8 mei 2019 informeer ik u bij deze graag verder.

U heeft op 29 mei 2019 een toelichting gekregen op uw klachtenproces omtrent de opzegging. Dit is destijds per e-mail aan u vermeldt.

Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen!

NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door duwell