Klacht: niet bereikbaar en reageren niet

op 08 mei 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 mei 2019 hebben wij wegens verhuizing de energie opgezegd per 1 juni 2019. De opzegging is gedaan per mail naar NLE stuurt, ondanks leesbevestiging, geen enkele reactie of bevestiging. Ons bedrijf is op 1 juni 2019 niet meer gevestigd op het huidige huuradres en energieleverancies zijn niet meer mogelijk. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar op het telefoonnummer 088-203.0555, Je blijft gewoon in de wacht hangen tot wel 45 minuten. Er is geen doorkomen aan. Op de website zij geen chat mogelijkheden en ook geen opzegmogelijkheden.

Gewenste Oplossing:

Gaarne ontvang ik een bevestiging van de opzegging van ons contract per 1-6-2019 omdat ons bedrijf gaan verhuizen en niet meer gevestigd zal zijn op deze locatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van NLE

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Ik heb uw vragen al beantwoord per e-mail. Hopelijk is alles duidelijk zo.Een fijne dag verder. Met vriendelijke groeten, NLE webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 22 juli 2019 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces op 8 mei 2019 informeer ik u bij deze graag verder.

U heeft op 29 mei 2019 een toelichting gekregen op uw klachtenproces omtrent de opzegging. Dit is destijds per e-mail aan u vermeldt.

Ik ga ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen!

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door duwell