Klacht: niet bereikbaar en producten niet leverbaar aan huis

op 07 juli 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een friteuse, reinigingsproduct en mixer kopen en thuis afgeleverd krijgen. Op de website is deze functie niet werkbaar. Ik word gedwongen te kiezen voor ophalen in winkel. Aansluitend heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen. na bijna 10 minuten wachten heb ik de verbinding maar verbroken en een e-mail gezonden. Op deze mail krijg ik echter GEEN reactie.
Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen en ja hoor ook nu weer zijn de lijnen zo bezet dat ik wederom ca. 10 minuten heb zitten wachten. HOEZO HIGH SERVICE?????

Gewenste Oplossing:

Dat ik de producten alsnog thuis geleverd krijg tegen een fixe korting en de niet werkende klantenservice op de schop gaat en de betreffende managers / directie erbij!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 14 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedmorgen mevrouw Buskens,

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken en inmiddels heeft u uw bestelling ergens anders gedaan. Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de gang van zaken.

Als gebaar van excuus stuur ik een mooie bos bloemen naar u.

Met vriendelijke groet,

Marlies
BCC elektro-speciaalzaken B.V.
Customer Care

.. .. .. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door Zwaar Ontevreden