Klacht: niet bereikbaar

op 07 september 2018 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Sinds 3 dagen werkt mijn email niet meer in outlook. Het wachtwoord wordt geweigerd. Ik probeer contact op te nemen met het bedrijf, maar krijg steeds een melding dat er nog heel veel wachtenden voor me zijn. En dit al 3 dagen. Het record vanochtend was 17.
Ik heb al 2 mailljes gestuurd met het verzoek mij of terug te bellen of mij een nieuw wachtwoord te sturen.
Dan heb ik al 4 jaar problemen met de incasso. Ze krijgen mijn nieuwe bankgegevens maar niet in het systeem. Dus iedere jaar proberen ze weer van hetzelfde oude nummer te incasseren. Ook kom ik niet meer op de site om mijn gegevens te controleren. Ik heb dus al 3 dagen geen mail ontvangen. En dat voor een zakelijke klant. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Als de bankrekening wordt gewijzigd, zodat de incasso goed verloopt.
Zodra ik weer toegang heb tot mijn email.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aleid van Duijn- van Leeuwen