Klacht: niet bereikbaar

op 23 augustus 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb wat besteld bij xxl shop en zelfde dag dat mijn bestelling binnen was heb Ik ze gemaild dat ik het retour wil sturen. nu een week verder nog niks ontvangen. Ze geven op hun site aan dat je eerst een mail moet sturen en een formulier invult vervolgens sturen ze binnen 48 uur een mail met de retour gegevens naar je toe.
Heb inmiddels 3 keer gemaild. Ze hebben nergens een retouradres staan of telefoonnummer .

Zoiets nog nooit meegemaakt hoe slecht ze bereikbaar zijn.
De termijn van retoureren is 14 dagen. En nu ziet ik met een artikel waar ik niks mee kan en niet retour kan sturen .

Gewenste Oplossing:

Graag iemand van xxl shop spreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tozaka