Klacht: niet behoorlijk te woord staan.

op 16 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Op 15.09 heb ik gereserveerd voor hotel Willibrordhaeghe op basis van 3-daagse zomerknaller. Diezelfde dag krijg ik per mail een 3-daagse aanbieding in dat hotel die € 26.– per persoon goedkoper is. Daarover vanmorgen contact opgenomen via de reserveringslijn rond 11.00 uur. De persoon die mij te woord stond was niet bereid te luisteren en reageerde in feite onbehoorlijk.
Ben ik niet gewend bij dit soort boekingen. Een smet op het feit dat ik wel graag (en regelmatig) bij Fletcher-hotels reserveer.
Alsnog met hotel in Deurne het andere arrangement overeengekomen. Die meneer aldaar was duidelijk en fatsoenlijk. Maar het eerste contact met het centrale nummer stoort erg en is, zacht gezegd, teleurstellend.

Tevreden als er een gewoon gesprek kan plaatsvinden waarbij je als verzoeker om te reserveren - dan wel om een herziening daarvan vraagt - kan aangeven wat je verwacht zonder dat je steeds in de rede gevallen wordt en er niet naar je geluisterd wordt.
Mijn verzoek bracht ik niet verkeerd over. Degene die namens uw instelling de telefoon opnam was duidelijk geïrriteerd en niet echt voor rede vatbaar. Als er geluisterd was, was het gesprek vermoedelijk wel naar wens verlopen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:32 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door vries.doornbos@kpnmail.nl