Klacht: niet begrepen, en in de steek gelaten door de reisleiding van Corendon

op 18 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Goedemorgen.
Mijn naam is Alicia Christina Hus, ik schrijf dit namens mijzelf en mijn vriend Michael Vogel.

Wij hebben bij D-Reizen, Alphen aan den rijn een vakantie geboekt naar Turkije ( Icmeler ) via Corendon. Van 05 okt t/m 17 okt 2016.
Accommodatie: Mirage World voor 12 nachten.
Dit was onze eerste vakantie samen, dat had een super tijd moeten worden. Helaas was dat het zo goed als niet..

De reden daarvan is:
– Het eten van het hotel in het restaurant was niet lekker! de kip was rauw en de groenten waren lauw/ koud en slap.
– Het ergste van alles is de zeer slechte reisleiding van Corendon
(Mr. Ferdi)
Mijn vriend en ik hadden 2 uurtjes een scootertje gehuurd. aan het eind van die 2 uur is er een enorme discussie ontstaan tussen ons en de scooter verhuurder. Er was wat kapot en dat moesten mijn vriend en ik betalen volgens de scooter verhuurder. ik heb aangeboden de helft mee te betalen aangezien hij ons een kapotte scooter mee geeft, en wij erop hadden gereden. Hij was het er totaal niet mee eens en stond erop dat wij meteen 100,00 betaalde. Daar ben ik niet op in gegaan verder en heb gezegd dat wij erover na zouden denken en eerst zouden bellen met iemand die er meer verstand van heeft.
Ik heb vervolgens in het hotel gelijk de reisleider Ferdi opgebeld en gevraagd wat ik het beste kon doen of zeggen. Hij vertelde ons dat de scooterverhuurder zelf verantwoordelijk is voor schaden en andere dingen.
daarmee ben ik terug gegaan naar de scooterverhuurder. Hij was zeer kwaad en kwam erg bedreigend over. Ik heb de reisleiding daar later nog over gebeld, dat ik zo geschrokken was.
de volgende ochtend gaat de telefoon van de hotel kamer.. dat was weer de scooterverhuurder, Hij moest geld hebben en snel ook! maar dat betekende ook dat hij ons kamer nummer wist dat maakte mij het meeste bang. Ik heb direct de reisleiding Ferdi weer gebeld en hem weer advies gevraagd. Hij zei dat ik het moest melden bij de receptie, dat heb ik gedaan. die zelfde dag werd er nog 2x gebeld door de scooterverhuurder.
ondertussen loopt deze man met 4 a 5 andere mannen rond het hotel, opzoek naar ons. toen ik dat zag heb ik weer de reisleiding gebeld of hij kon komen en misschien kon bemiddelen in het Turks. Hij antwoorden nee…dan breng ik mezelf in gevaar.
En daar zijn wij eigenlijk nog het aller meest van geschrokken!!! dit kun je geen reisleiding noemen.. ik heb al heel wat gevlogen in mijn leven, maar heb dit nog nooit mee gemaakt!
inmiddels konden wij het hotel niet meer uit, we zaten vast en niemand nam de moeite ons te helpen. ik was echt ontzettend bang.
ondertussen blijft de scooterverhuurder bellen naar onze hotel kamer. hij begint zelfs te dreigen, hij zei jullie komen Turkije niet meer uit! toen heb ik weer de reisleiding gebeld om te vragen wat hij wel voor ons kon doen! we moesten daar weg. het enige wat hij voor ons kon doen was onze vlucht verzetten naar een dag eerder. wij waren zo bang dat we dat hebben gedaan. maar dat koste wel 100.00 p.p.

Mijn vriend is nog 1x naar de scooterverhuurder geweest om te proberen het op te lossen, hij kwam terug met de nagels van die vent in zijn arm. vanaf dat moment zijn wij 4 dagen het hotel niet meer uit geweest, puur uit angst!!
ook de receptie wou ons niet meer helpen. maar de telefoontjes en bedreigingen gingen wel door, ook andere mannen belde naar onze kamer voor geld.

uiteindelijk zijn mijn vriend en ik s ochtend vroeg om 06;15 weg gevlucht uit ons hotel naar een ander hotel. zodat we hoe dan ook die dag terug vlogen naar huis.
Ik heb nog nooit zo`n slechte vakantie en reisleiding gehad! en dan ook nog 100.00 pp betalen voor het omzetten van een ticket. en dat voor iets wat levensbedreigende situatie was geworden. 4 dagen in angst opgesloten in ons hotel en niemand die er voor ons is of ons wil helpen.
Mijn mening over deze reisleider? Ontslaan per direct! dit kan en moet niet mogen kunnen. Mijn vriend en ik hebben bijna 2 jaar gespaard voor deze vakantie. Ik ben echt pissig hier over.

Wij hebben mede door de nutteloze reisleiding en het niet geïnteresseerd zijn in ons een rot vakantie gehad! en ben daar echt verdrietig over!!
dit was mijn klacht, en hoop echt dat hier serieus naar gekeken word!

met vriendelijke groet Alicia Christina Hus, en Michael Vogel.

wanneer ik wel tevreden ben? ...

ik zou heel blij zijn als wij die 100.00 p.p. terug krijgen voor de vlucht terug naar huis die was omgeboekt naar een dag eerder. dan kunnen wij misschien toch nog een weekendje wel leuk ergens naartoe.

en ik zou ook heel blij zijn met name voor de volgende gasten met deze meneer als reisleiding als er is goed met deze man gepraat word!! want dat is echt echt nodig.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliciahus