Klacht: Niet beantwoorden klantenservice.

op 26 september 2017 over Ticketmaster in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een week geleden bij ticketmaster gemeld dat ik mijn ticket wou upgraden naar Collector ticket. Mailtje terug gekregen van ticketmaster met akkoord, geld overgemaakt maar heb er niks meer van gehoort.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn collector ticket krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketmaster

Reactie van de melder van de klacht AntonyElfferich

1 maand geleden - De klacht is opgelost, telefonisch contact gehad met ticketmaster en alles is gelukt. Bedankt Klacht.nl voor de hulp! 10/10

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketmaster nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AntonyElfferich