Klacht: niet alles ontvangen

op 17 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Hallo,
Wij hebben op 4 mei 2016 de onkruidbrander met 3 navullingen ontvangen , is correct, maar op de pakbon staat verder ; BEDANKT PEN, FLYER KOOPJEDEAL, EN LOTTOKASKAART, deze 3 artikelen zijn niet ontvangen.
We hebben hierover al eerder gereclameerd , maar tot op heden nog niks van U gehoord.
Wachtend op uw antwoord, verblijf ik met de meeste hoogachting,
A.VAN GAAL.

ps
Verder werkt de automatische ontsteking niet naar behoren, moet wel 5 tot 8 keer indrukken voordat de onkruidbrander brand ..

Ben tevreden als bovengenoemde "klachten" opgelost zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 12:21 geantwoord

Beste A. van Gaal,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u de gratis producten van ons niet ontvangen ondanks dat dit vermeld stond op de opdrachtbevestiging.
Wij hebben dit gerapporteerd aan onze verzend-afdeling.

Bij uw eerstvolgende bestelling voor a.s. woensdag worden de producten bijgevoegd en dient de desbetreffende medewerker hetgeen tot 2maal toe te bevestigen.

Onze excuses voor het ongemak!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door a.v.gaal