Klacht: Niet akkoord

op 25 september 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik wist niet dat je de zorgtoeslag ook kosteloos kon wijzigen. Heb met de belastingdienst gebeld en zij gaven aan dat je het niet via zorgtoeslag.nl moet doen en zeiden dat er geen aanvraag was. Ik dacht daarom dat het in orde was. Had niets meer gehoord van zorgtoeslag.nl. Later was er ineens geld afgeschreven en toen ben ik mijn mail door gaan zoeken. In mijn spam vond ik dat ik binnen 7 dagen moest reageren en anders het automatisch doorgaat. Ik was te laat, maar heb ze meteen gemaild. Heb het geld ook teruggevorderd maar ze blijven mailen dat ze in hun recht staan. Ik heb vorige week wél gewoon zorgtoeslag ontvangen. Reactie van zorgtoeslag.nl is erg zakelijk en ze tonen geen begrip

Als ik niets hoef te betalen en er niets van mijn rekening afgehaald wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 13:54 geantwoord