Klacht: Niet afleveren zoals afgesproken

op 29 april 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling zou afgeleverd worden op 29-04-2016 tussen 15.00 en 16.00u. Ben van eerder van werk weggegaan om 14.30u thuis te zijn, heb in brievenbus gekeken en daar lag een briefje met bewoner niet aangetroffen, bestelling afgeleverd bij vaderen creatief te Spijkenisse. Ik daarheen gereden…maar pakket niet afgeleverd, ik snel weer naar huis om evt. Pakketje nog te onderscheppen, wat blijkt chauffeur alweer teruggereden naar depot te Bleiswijk of Berkel. Nu maandag opnieuw. Ik wil vooral de chauffeur en de medewerkster die ik aan de telefoon heb gesproken beklagen, zij was nogal kortaf en niet netjes dit heeft mij werktijd en benzine/parkeerkosten gekost. Bvd. M.blom

Gewenste Oplossing:

Als volgens afspraak afgeleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mancho