Klacht: Niet afleveren op pakketpunt

op 28 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op mycboise ingevuld dat al m’n pakketten afgeleverd moeten worden op een pakketpunt, gezien bezorgers bijna altijd doorrijden langs de flat en het op niet thuis gooien, en niet eens de moeite.doen om aan te bellen..

Maar dus nu heb ik een bezorger aan de deur gehad met 1 van de 2 pakketten die bijzelfde leverancier vandaan komen, met de boodschap dat als we niet thuis waren, hij retour afzender gaat???

Wat gaat er fout? Weet jullie chauffeur niet hoe z’n PDA werkt? En nu maar hopen dat m’n 2e pakket wel aankomt, en niet zoals vorige keer weer spoorloos raakt voor een week.

Gisteren heb ik trouwens ook nog 2 pakketten ontvangen die naar een UPS punt moesten, waarvan ik zelfs van 1 een melding had gehad dat hij bezorgd was op een pakketpunt?? Maar geen tijd om hem af te halen..

Trackingnumber:
1ZW7360V6868852641
1ZW7360V6868852650

Bezorger moet ingelicht worden hoe mychoise werkt, en dat bezorgen op een pakketpunt betekend dat ie niet aan moet bellen, maar moet bezorgen op pakketpunt, ik heb m t ook al geprobeerd uit te leggen, maar hij snapt me niet.

Dat 2e pakket, blijf daar alsjeblieft van af qua opties, er is vandaag iemand thuis, dus hopen dat alsnog goed gaat, daar zal ik wel een nieuwe.klacht voor indienen als ie vandaag niet bezorgd wordt op een pakketpunt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 mei 2021 om 12:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Stickysituationdecals