Klacht: NIET afleveren Klant moet zelf ophalen, wat betaald je voor???

Tran57 op 17 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb lamellen bij xxx besteld en 10 Euro extra betaald voor afleveren.Wij ontvangen het bericht van UPS via e-mail dat geleverd maar niet thuis klant moet zelf ophalen.Wij waren wel thuis,Er is ook geen brieven achter gelaten(zoals DHL en Post NL doen),Bellen wordt het ook niet geholpen, want je kan niet praten,krijg meneer aan de lijn hij praat door en door en laat je geen woord te zeggen, onvriendelijk meneer.
De groeten.

Wij wachten al 2 weken, de eerste week zal van de leverancier,UPS heeft de bestelling al in de handen vanaf 8 september.wij willen alleen maar de bestelling ontvangen(Netjes aflevering) meer niet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 17 september 2021 om 17:15 geantwoord

Beste Heer/Mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik kan mij inderdaad goed voorstellen dat u graag wilt weten wanneer uw pakket geleverd gaat worden. Om het pakket te kunnen traceren, heb ik echter een geldig trackingnummer nodig.

Als u mij kunt voorzien van het trackingnummer (18 tekens beginnend met 1Z), dan ga ik direct voor u aan de slag.

Ik zie u antwoord graag tegemoet.

Met Vriendelijke Groet,

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

Tran57

Heeft op 17 september 2021 om 21:25 geantwoord

Ik heb trackingnummer geplaatst, als wij morgen de bestelling mogen ontvangen zijn wij blij.
Trackingnummer: 1Z2208636864362898
De Groeten

Reactie van de melder van de klacht Tran57

1 jaar geleden - Wanneer?

Alle klachten die gemeld zijn door Tran57