Klacht: niet afhalen geplande retourzending en dus geen terugbetaling

op 10 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 zonneschermen(besteld10 maart jl.) en ontvangen op 12 maart jl. twv € 190,22. Verzoek voor retourzending geaccepteerd en retour labels ontvangen. Product zal door leverancier afgehaald worden. Dit gebeurt dus steeds niet en terugbetaling volgt pas na ontvangst retourgoederen(zegt koopjedeal), dus dat gebeurt ook niet.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling zal in ieder geval nu moeten plaatsvinden omdat de het retourhalen geheel voor verantwoording van koopjedeal komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik zie dat mijn collega's meerdere malen contact met u gehad hebben en met de leverancier.
De leverancier gaf reeds aan dat het pakketje helaas nog niet geretourneerd is door u.
Zij hebben tot op heden geen pakketje van u ontvangen.

Wij hebben opnieuw een navraag gedaan over de actuele status van uw retourzending.
Uw retourzending loopt al enige tijd en wij verzoeken u, indien u het pakketje nog niet conform de retourinstructies geretourneerd heeft, te retourneren.
Het later retourneren van het pakketje kan resulteren op een retour die geweigerd wordt vanwege het lang uitblijven van het pakketje.

Wij hebben opnieuw een navraag gedaan bij de leverancier van het product over de actuele status van uw retourzending.
Wij verwachten hier antwoord op binnen 1-3 werkdagen.
U wordt op de hoogte gehouden per mail!

ertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door kandatnou