Klacht: Niet afgewerkte lichtlijst

op 07 februari 2018 over Superkeukens in de categorie Keukenleveranciers

In Mei 2017 hebben wij onze keuken geleverd gekregen van superkeukens, vervolgens zelf keuken geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat er een passtuk voor de bovenkastjes miste, de reactie van superkeukens Horst, “hier kan geen passtuk geplaatst worden, daar is de ruimte te klein voor” , na veel zeuren toch een passtuk gekregen, zwelg op maat gezaagd en geplaatst. Ziet er nu netjes uit!
De lichtlijst voor op de afzuigkap schijnt toch een groter probleem te zijn, deze was niet afgewerkt aan de zijkanten (blank mdf) zo ook de stukjes lichtlijst langs de afzuigkap. Die stukjes zijn inmiddels wel geleverd en afgewerkt! Maar de lichtlijst voor de afzuigkap kan niet afgewerkt worden aan de zijkanten (50 mm hoog), nu blijkt dat er geen lichtlijst meer geleverd kan worden van 50mm hoog, alleen van 45 mm hoog die dan weer wel af te werken is aan de zijkant. Inmiddels zijn we 4 nieuwe verkeerde lichtlijsten en meer als een half jaar verder en superkeukens Horst zegt niks meer voor ons te kunnen betekenen. Dit kan er bij mij gewoon niet in!!!!

Ik zou tevreden zijn als er een nieuwe lichtlijst word geleverd van 50 mm hoog die aan beide zijden netjes is afgewerkt net als de andere stukken lichtlijst. Als een stuk lichtlijst van 45 mm hoog wel op maat gezaagd kan worden en afgewerkt aan twee zijden waarom kan dit dan niet met een lichtlijst van 50 mm hoog?

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superkeukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Erprath