Klacht: Niet afgehandelde klacht

op 01 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onze klacht is niet afgehandeld en het betrefd een eetkamerstoel van Leenbakker.
Om dit verhaal via DE MAIL te vertellen is te lang, daarom hopen we op een telefonische benadering.

Eindelijk eens serieus benaderd worden.
Om ook samen tot een tevreden oplossing te komen.
Als goede klant van Leenbakker zou ik dit toch het minste vinden omdat ik mijn huisje helemaal heb ingericht met Leenbakker meubelen.Nu ik naarstig op zoek ben naar die ene stoel, omdat ik er 3 heb, wordt er heel makkelijk over gedaan dat ze niet meer te krijgen zijn.
Na vandaag in filiaal Heerlen weer geïnformeerd te hebben blijkt dat er dus toch nog eetkamerstoelen van dit art.nr. te krijgen zijn.
Alleen zijn deze verkrijgbaar in o.a. Hilversum en nog andere filialen in Nederland.
Alleen leverd Leenbakker niet zover in Limburg.
Als de kosten voor onze rekening zijn zou ik het toch wel een goede oplossing vinden om een zeer goede klant van Leenbakker die er al 3 heeft, deze 4e te vergunnen.
Stel uzelf voor in deze situatie.
Maar aan dit hele verhaal zit nog een heel verhaal vooraf.
Nl. dat mij deze stoel al vorig jaar beloofd is en besteld zou worden maar aan deze bestelling geen gehoor is gegeven.
Ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk en zeker niet omdat ik mijn huisje helemaal met hun meubelen heb ingericht.
Ik ben een keer door hun benaderd en ze wilden me een stoel vergoeden. Hierop heb ik gezegd dat het me niet om de centen te doen was en dat ik met deze vergoeding nog geen 4e stoel had. Dus voor mij is de oplossing die 4e eetkamerstoel Jessie.
Ik ben niet in de financiële situatie om 4 nieuwe eetkamerstoelen te kopen en om een 4e totale andere stoel te kopen ziet niet uit.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jconaert