Klacht: Niet activeren simkaart mobiel.

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brief ontvangen van Simpel dat simkaart per 13-7-2012 geactiveerd wordt met nummerbehoud. Na telefonisch contact (zeer moeilijk te bereiken en erg duur klantenservicenr.) zegt medewerker dat het ook 14 juli kan worden ook al staat er 13 juli in de brief (??) Bovendien is er een stroomstoring dus overzetten kan nog langer duren. Lees op internet via klacht van andere klant dat de stroomstoring er al sinds 3 juli is ! Er is dus een stroomstoring van 13 dagen ? Kan ondertussen niet bellen, sms-sen en ben niet bereikbaar. Zit officieel dus nog niet eens bij Simpel en al een zeer slechte start!

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk simkaart van mobiel activeren met nummerbehoud, en een vergoeding/korting voor de slechte service omdat een stroomstoring van inmiddels 13 dagen toch niet waar/normaal kan zijn ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Simpel1