Klacht: Niet activeren simkaart mobiel.

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Brief ontvangen van Simpel dat simkaart per 13-7-2012 geactiveerd wordt met nummerbehoud. Na telefonisch contact (zeer moeilijk te bereiken en erg duur klantenservicenr.) zegt medewerker dat het ook 14 juli kan worden ook al staat er 13 juli in de brief (??) Bovendien is er een stroomstoring dus overzetten kan nog langer duren. Lees op internet via klacht van andere klant dat de stroomstoring er al sinds 3 juli is ! Er is dus een stroomstoring van 13 dagen ? Kan ondertussen niet bellen, sms-sen en ben niet bereikbaar. Zit officieel dus nog niet eens bij Simpel en al een zeer slechte start!

Zo snel mogelijk simkaart van mobiel activeren met nummerbehoud, en een vergoeding/korting voor de slechte service omdat een stroomstoring van inmiddels 13 dagen toch niet waar/normaal kan zijn ?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel