Klacht: Niet aanhouden ‘beslagvrije voet’

op 31 augustus 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van Arkel te Breda neemt maandelijks veel te veel van mijn inkomen in. Daarnaast zijn de executiekosten ruim 600 euro, dit overstijgt zelfs de ‘originele’ schuld.

Ik heb 2 weken terug Van Arkel verzocht de beslagvrije voet aan te passen, niets gehoord! Een officiele klacht ingediend, ook helemaal niets gehoord. Zelfs geen ontvangstbevestiging.

Het grappigste, als ik zeg dat ik een financiele meevaller heb en extra kan aflossen…………..antwoord binnen een uur!!!!! Dit is toch schandalig

Ik ben tevreden als de beslagvrije voet wordt aangepast, en omdat v Arkel niet reageert betaal ik teveel: dat wil ik terug. Vanaf de datum v eerste verzoek

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Haloul, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 27 september 2017 om 11:21 geantwoord