Klacht: Niet aangeven tramlijn 1

op 08 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

In de routeplanner en vertrektijden wordt tram 1 (Amsterdam) niet weergegeven. Het klopt dat tram 1 momenteel een verkort traject rijdt, maar de tram wordt überhaupt nergens weergegeven, terwijl hij wel zeker rijdt tussen het Surinameplein en muiderpoortstation (ik heb hem al meerdere keren zien langs rijden voor mijn huis aan de Rhijnvis Feithstraat). Het meisje aan de telefoon van de klantenservice begreep het niet en heeft niet echt kunnen helpen.

Als tram 1 weer in de app wordt laten zien. Nu ben ik overbodig aan het omreizen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 07 september 2018 om 11:58 geantwoord

Hallo Isabelle, ik heb zojuist naar je melding gekeken en heb gezien dat lijn 1 in de OV reisplanner van 9292 zit. Hierbij stuur ik je een link met een voorbeeld van een reisadvies: https:9292.nlreisadviesamsterdam_bus-tramhalte-surinamepleinstation-amsterdam-muiderpoortvertrek2018-09-07T1104?treinoffbusoffmetrooffadvice3

Groeten, Marco

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabess