Klacht: Niet aangeven tramlijn 1

op 08 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de routeplanner en vertrektijden wordt tram 1 (Amsterdam) niet weergegeven. Het klopt dat tram 1 momenteel een verkort traject rijdt, maar de tram wordt überhaupt nergens weergegeven, terwijl hij wel zeker rijdt tussen het Surinameplein en muiderpoortstation (ik heb hem al meerdere keren zien langs rijden voor mijn huis aan de Rhijnvis Feithstraat). Het meisje aan de telefoon van de klantenservice begreep het niet en heeft niet echt kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Als tram 1 weer in de app wordt laten zien. Nu ben ik overbodig aan het omreizen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 07 september 2018 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Isabelle, ik heb zojuist naar je melding gekeken en heb gezien dat lijn 1 in de OV reisplanner van 9292 zit. Hierbij stuur ik je een link met een voorbeeld van een reisadvies: https:9292.nlreisadviesamsterdam_bus-tramhalte-surinamepleinstation-amsterdam-muiderpoortvertrek2018-09-07T1104?treinoffbusoffmetrooffadvice3

Groeten, Marco

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabess