Mijn Klacht:
Ik zag een medewerker van DHL A. Has voor de deur staan en een briefje schrijven. Daar stond op dat ik niet thuis was en dat een pakket bij de buren is bezorgd. Ik ben naar die mevrouw gelopen en gevraagd waarom ze niet heeft aangebeld, ze zegt dat ze 2 x heeft gebeld, maar dat is niet waar. Ik was in de woonkamer en ik heb de bel nog gecheckt, die deed het prima!
Gewenste Oplossing:
Excuses aanbieden.

