Klacht: Niet aan de deur geleverd

Maria321 op 30 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Het was maar goed dat er iemand op dat moment bij het weggaan naar beneden ging, via de trap, want daar was een pakketje van mij. Ondanks dat ik mijn naamplaatje, door vreemde gevolgen en dan met name s nachts, heb weggehaald is het natuurlijk niet de bedoeling dat iemand van DHL een pakketje achterlaar op de begane grondm terwijl ik op de derde verdieping woon

Naamplaatje kan weg zijn, maar het blijft hetzelfde nummer. Doe hier iets aan, Wehkamp. Het had wel weer gestolen kunnen zijn. Het is niet de eerste keer, want ik woon hier niet druk, maar zeer druk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemorgen, Goed dat u contact opneemt. Zou u uw e-mailadres, geboortedatum en een link naar deze klacht willen e-mailen naar [email protected]? Wij nemen uw klacht graag in behandeling. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Maria321

1 jaar geleden - Beste mevrouw, heer u uiteraard ook een fijne morgen en voor de rest van de dag, Ik weet dat het niet aan u (Wehkamp) ligt, maar aan degene die het pakket brengt. Omdat ik ´ ´s nachts door ik weet niet wie wakker wordt gebeld en er werd door DHL een tijd aangegeven, wat u ook kunt zien, dus ik dacht ¨zo die is er lekker vroeg bij¨ deed ik de deur open. Hij moest nog bij iemand anders zijn, vermoedde ik, en als er iemand bij mij op visite is doe ik niet zomaar de deur open. Dat gezeur met die mondkapjes en 1 persoon op bezoek daar heeft iedereen het ook wel mee gehad. Dus degene die bij mij op bezoek was die liep vanuit mijn appartement via de trap naar beneden. Het is bij mij drie hoog en het zijn maar een paar trappen en het hele complexje telt maar 4 etages. Ik weet dat pakketbezorgers het razenddruk hebben, maar om iets van een paar honderd euro zo maar achter te laten en waarvoor ik niet getekend heb?!?! Ik zit hier weer de kastanjes uit het vuur te halen. Jullie zijn overigens niet de enigen. Het lijkt alsof het in tijden van crisis allemaal foutloopt. Waar ze op dat moment wel tegenaan liepen is dat ik had gevraagd om mijn naambordje te verwijderen, maar dat blijken ze op zijn kop te hebben gehangen. Het is nu ook niet meer nodig, want ik heb nu een intercom die je aan, uit en op middelmatige toonhoogte kan zetten. Daarvoor werd ik bij nacht en ontij altijd wakker gebeld, maar ik weet voor wie ik de deur opendoe en als ik het in een tijdsblok bij jullie heb gezet en het komt DHL niet uit, om welke reden dan ook, dan hoort dat op het moment van indelen al doorgegeven te zijn aan de klant. Daar hoort de verbetering plaats te vinden. ´s Avonds als het donker is wil ik niemand aan de deur. Zeker niet als ik alleen thuisben. Ik kan dit wel weer op [email protected] zetten, maar u kunt het ook kopieren. Of de telefoon het doet, dus de nieuwe, dat weet ik niet. Er zat geen verpakkingsmateriaal omheen en als hij een harde landing heeft moeten maken ...Ik had die telefoon besteld omdat die Huawei het ineens begaf. Heeft zeker ook last van het coronavirus?!?!?. Ik moet dat ding al sinds 1,5 maand terugsturen, maar ik gebruikte het ding nooit en ziet er nog als nieuw uit. Hij is niet gevallen, maar hij laadde ineens niet meer op. Dat was van het een op het andere moment. Om even over mobiele telefoons in zijn algemeenheid te ¨spreken¨, dat iemand voor een nieuwe Iphone 1200 euro en meer betaalt, ik heb zelf zo n ding gehad, dat is echt verbazingwekkend. Ik kon niet met het ding omgaan en koop dus liever een goedkopere mobiele telefoon, die ik helaas nu nog niet aangesloten heb. Nee, ik zet dit niet op [email protected] Ik heb er onderhand een dagtaak aan om alles recht te breien. Jullie gaan hier iets aan doen. Ik heb het natuurlijk niet tegen u persoonlijk. maar ik word wel een beetje wanhopig. Waarom moet het allemaal zo foutlopen? Ik heb ook nog nooit zoveel demonstraties gezien. Anti-virus, Black Lives matters en ga zo maar door. Kotsziek word ik ervan Ik heb met deze groepen totaal niets te maken. Demonstraties voeren in deze tijd, of het allemaal corona is, dat is BS, Ineenss geen griepgevallen meer? Ik ben niet iemand die aan die debiele demonstraties gaat deelnemen, maar ik verkondig hier wel mijn woord. Een pakketje, die een waarde bevat, daar moet ik voor tekenen. Corona of niet! Het is niet de bedoeling dat een pakketbezorger hiervoor gaat tekenen. Ik weet dus niet welke pakketbezorger dit heeft gebracht of dat het een nieuwe is. Die anderen die weten inmiddels wel hoe ik ben en daar heb ik geen problemen mee. Ja, ik zeg het altijd meteen als het voor mij in orde is. P.s. al mijn gegevens zijn bij klacht.nl op te vragen en niet via internet.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:25 geantwoord