Klacht: Niemand op 1 lijn

op 13 juli 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben een mbo4 opleiding gestart en door omstandigheden een betaling achterstand opliep wat een blokkade op online campus veroorzaakte. Kan gebeuren maar niet iedereen kan zomaar alles op een presenteer blaadje presenteren zoals LOI dat wilt.
Ten tweede was er gezegd dat je een bepaalde module afgerond moest voordat je kon beginnen met stage. Ik had alvast gezocht en van hun mocht ik meteen beginnen. (Dit was toen ik net gestart was en nog geen blokkade had)Dus ik LOI op gebeld met de vraag kan ik niet al eerder beginnen en ervaring op doen aangezien ik naast de opleiding ook nog 5 dagen werk. Was geen probleem zijn diegene aan de telefoon, zolang de praktijk overeenkomst maar getekend werd en opgestuurd. Dus ik dat netjes gedaan zo snel mogelijk! Nooit meer wat van gehoord dus ik denk prima. Nou heeft me stage mij een BBL contract aangeboden en ik bel LOI op om te vragen of dat gewoon mag. Krijg ik te horen dat ik helemaal geen stage mag lopen omdat ik die module niet heb en die module kan ik nu niet maken vanwege die blokkade. Maar de een zegt dat en de ander zegt dit. Puntje bij paaltje moest ik maar met afdeling credit contact opnemen en hopen dat hun een oplossing hebben. En om het nog erger te maken wou ik een tijd terug stoppen met de opleiding vanwege de omstandigheden en dan kon het niet omdat ik alle boeken al binnen had… Staat nergens in de regels dat je niet mag stoppen als je je boeken al hebt.. ik kan ze toch gewoon terug sturen helemaal als ik een groot deel nog niet eens uitgepakt heb! En als ik een deel moet betalen prima geen probleem maar nu moet ik alle schoolgeld betalen terwijl ik wil stoppen… Er is mij zelfs geadviseerd om een advocaat in te schakelen. Ik hoop dat het zonder geregeld kan worden maar als het moet dan moet het maar.

Ik mijn stage door kan laten gaan of per direct stoppen zonde het volledige lesgeld te moeten betalen dus alleen de achterlopende rekeningen maar niet het nieuwe jaar. Het liefst gewoon per direct beëindiging zonder gezeur en gezeik.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Femmsie