Klacht: Klacht Nierboer makelaar

op 13 december 2012 over Nieboer Makelaardij in de categorie Makelaars

Ik heb vorig jaar mijn woning te koop gezet dit in overleg met mijn ex-partner. Tijdens de verkoop heb ik mondeling duidelijk aangegeven wat ik wel of niet mee neem uit de woning. De makelaar zou dit aangeven. Ik heb verder geen brochure of een formulier ontvangen waar ik het op kon aankruisen, wat wel de normale gang van zaken zijn. Uit alle vertrouwen dacht ik het komt wel goed.
In juni j.l. heb ik aanvraag gedaan om de WSNP in te gaan voor mijn schulden wat door de woning en werkloosheid was ontstaan. Ik heb uiteindelijk toegelaten.

Lang verhaal kort te maken. Makelaar is zijn afspraken niet nagekomen en heeft mijn spullen ook mee verkocht met de woning terwijl dit niet de bedoeling was. Nu krijg ik de schuld van alles dat ik mij niet aan de regels heb gehouden terwijl ik dit wel gedaan heb maar de makelaar niet. Dit was al ruime tijd van te voren bekend.

Hierdoor komt er binnenkort een rechtszaak.
Ik vind het heel erg oneerlijk hoe dit allemaal is gegaan. De woning is al verkocht met een enorme verlies zonder overleg. Achter moets ik zelf ook nog eens achter komen dat het al verkocht was. En ook kwam ik toen zelf achter dat hij de spullen wat mijn eigendom is met het huis mee heeft verkocht. Dit is een oneerlijkheid en ik kom er zelf niet meer uit. Zelfs mijn bewindvoerder kan hier niks aan doen. De makelaar heeft naar mijn mening nu misbruik gemaakt van mijn situatie nu ik vrijwillig in de WSNP zit!

Ik wil graag mijn recht en wil dat de makelaar hiervoor opdraaid en niet ik! Het is hun verantwoordelijkheid dat dit zo is uitgekomen. Ik ben van begin af aan heel erg duidelijk geweest hierin maar toch keerd alles maar weer terug naar mij.
Ik kan dit oneerlijk niet meer aan en hoop een hulp van jullie kant te krijgen!

Alle klachten die gemeld zijn door kurdistan