Klacht: New York Pizza te Barendrecht = WAARDELOOS!

op 24 juni 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

De dienstverlening van #NewYorkPizza te #Barendrecht laat herhaaldelijk te wensen over.

– bestelling wordt niet correct verwerkt
– extra vlees meebestellen en ervoor betalen, maar leveren?
– extreem lange wachttijden met regelmaat (laatst 1 uur zelfs)
– telefoon ernaast leggen of gewoonweg onprofessioneel opnemen

Echt ronduit WAARDELOOS!
…en hier betaal je dan een flinke prijs voor, want New York Pizza is alles behalve goedkoop.

Gewoon deze franchise er helemaal uit halen en vervangen door bekwame mensen, die wel bestelling goed lezen en verwerken.

Zo niet, dan ben je per heden meerdere klanten kwijt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MvdL1979

4 maanden geleden - Sinds ik de originele klacht heb geplaatst, heeft New York Pizza contact opgenomen met mij via Twitter. Hierin werd aangegeven dat ik een email moest sturen naar hun marketing afdeling. Ik heb daarbij DUIDELIJK vermeld dat ik geen contact meer wou met de franchisenemer van New York Pizza Barendrecht. Dit was geen probleem en werd duidelijk begrepen. Wat schetst vervolgens mijn verbazing?! Word ik gewoon dus wel opgebeld door de franchisenemer. Deze probeerde mij af te wimpelen met het feit dat het gewoon druk was. Te bizar voor woorden. Dus voor mij nevernooit meer een pizza bij New York Pizza (= WAARDELOOS).

Alle klachten die gemeld zijn door MvdL1979