Klacht: Netwerk/service

op 02 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Dit is inmiddels de derde site waar ik ook mijn klacht meld !! Ik heb inmiddels meerdere keren met jullie contact gehad betreffende mijn klachten omtrent het netwerk en ook voorbeelden gegeven tot op heden bieden jullie geen passende oplossing …ben ook meerdere keren terug gebeld door jullie collega waar ik nogmaals voorbeelden heb moeten geven omtrent het netwerk vervolgens uit coulance word de internet bundel opgehoogd wat naar mij weten niet de oplossing is!!’ Weer contact opgenomen collega van Tele2 we zien idd notities staan..ja we starten een onderzoek duurt 3 dagen .. Derde dag terug gebeld ja we kunnen geen onderzoek starten want we hebben geen voorbeelden.!!! Weet niet hoor maar qua kennis en communicatie dat klopt niet helemaal, heb erg spijt dat ik ben weggegaan bij t mobile!!

Passende oplossing !!
Of ontbinden van het contract!! Zeg nou zelf waarom moet ik blijven betalen als ik geen gebruik kan maken van jullie dienst !!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F Riazi