Klacht: Netlog account kan niet worden verwijderd

nickbeukering op 13 januari 2018 over Netlog in de categorie Datingsites

Mijn Netlog account die ik beheerde toen ik net op de middelbare school zat kan niet worden verwijderd. Netlog komt als hit op Google wanneer mijn naam wordt ingetypt. Dit wordt door mij als zeer negatief ervaren.

Ik ben pas tevreden wanneer Netlog mijn account definitief beëindigd.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 14 januari 2018 om 11:38 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze database, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op [email protected]. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door