Klacht: Net TV onbruikbaar en afstandsbediening kapot GEEN service

op 19 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

We hebben deze TV nu één jaar en niets dan problemen. Net TV werkt meestal niet. En vaak valt de verbinding midden in een film weg. ZEER irritant! Philips legt het probleem bij het modem dat het op al mijn andere apparaten overigens perfect doet!
Sinds enige tijd is ook de afstandsbediening kapot. De klantenservice heeft al meerdere malen belooft een nieuwe te sturen maar tot op heden nog niets ontvangen.

Eigenlijk wil ik van dit vreselijke apparaat af maar ik begrijp dat ik mijn geld waarschijnlijk niet terug krijg. In ieder geval wil ik snel een nieuwe afstandsbediening. Ook wil ik graag een monteur langs die het probleem met Net TV oplost.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 28 december 2012 om 11:59 geantwoord

Philips is in overleg met de klant tot een gepaste oplossing gekomen.

Reactie van de melder van de klacht tv7000

6 jaren geleden - Na lang wachten eindelijk een nieuwe afstandsbediening. De monteur had hem bij zich. Dus dat probleem is opgelost. Vervolgens heeft de monteur ontdekt dat de fabrieksinstelling "easy link" problemen veroorzaakte met de Wifi verbinding. Nu die uit staat doet Net TV het stukken beter maar nog niet altijd. Soms moeten we de TV en/of de PC opnieuw opstarten. Dat probleem zou volgens de monteur misschien opgelost zijn door een kabel tussen de TV en het modem maar dat wordt erg lastig...

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tv7000