Klacht: net tv

op 19 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb gisteren 2 x een chatsessie gehad met medewerkers van uw servicepunt, 1 x met Arthur en de andere keer met Tiago. Over het fenomeen chatsessie ben ik zeer tevreden. fatsoenlijke reacties, snelle tot standkoming.
Over de inhoud ben ik niet tevreden. Net tv werkte niet terwijl er wel verbinding was. Uiteindelijk werd ik door verwezen naar mijn kabelaar Ziggo. Daat zou het probleem liggen. De oplossing zou zijn om poort 80 en 443 open te zetten. Later bleek mij dat dit eenvoudig te controleren is via je computer of deze poorten open staan. Dat was het geval. Ik heb voor 20,00 euro belkosten gemaakt. Ziggo stelt zijn klanten nl alleen de it afdeling ter beschikking via een 0900 nr. a 65 cent per minuut. Ik ben uiteindelijk op advies van de it-er van Ziggo zelf maar gaan knutselen en heb de TV opnieuw geprogrammeerd. Net tv doet het nu weer. Ik vraag me wel af voor hoelang want het is niet de eerste keer dat ik problemen heb met dit toestel. De vorige keer was het blokjes vorming.Ook toen werd er geen oplossing geboden. Ik moest de kabel maar vervangen. Kortom ik ben teleurgesteld in de produktkennis van uw medewerkers. Het zal toch niet de eerste keer zijn dat Net TV niet goed werkt.

Terugbetaling van de belkosten en voor de gratis tip een flesje wijn.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 21 december 2012 om 14:51 geantwoord

We appreciëren uw feedback. Voor specifieke support omtrent routers dient de producent van dit product gecontacteerd te worden. Philips is niet verantwoordelijk voor de belkosten naar de helpdesk van andere bedrijven.

Reactie van de melder van de klacht sikke.astrid

6 jaren geleden - Geweldig dit bedoel ik dus. De helpdesk van Philips verwijst naar een andere instantie en zegt tegelijkertijd dat zij niet verantwoordelijk is voor de kosten daarvan. Als men had beschikt over de juiste kennis dan had de helpdesk zelf het probleem opgelost en had ik geen belkosten gemaakt. Kortom Philips: Schaam je voor je houding richting de consument.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sikke.astrid